
L’Ajuntament informa que les propostes finalistes dels pressupostos participatius, previstes per a la seva votació durant l’any 2025 i execució l’any 2026, són les següents:
1- Arranjament de la pista poliesporativa, que inclou la retirada dels arbustos, la substitució de la tanca, la substitució de la font existent per una font inclusiva, l’eliminació de la planta tòxica de la jardinera i la retirada d’aquesta amb l’objectiu de guanyar espai, entre altres actuacions.
2 – Construcció d’una pista multiesport 3×3.
3 – Instal·lació de papereres per a la recollida d’excrements canins.
Mentre s’estava a l’espera de disposar del pressupost definitiu de totes les actuacions associades, es va obrir la convocatòria de la subvenció del Pla de xoc per a l’arranjament de zones esportives. Davant d’aquesta oportunitat, l’equip de govern va acordar presentar-hi el projecte d’arranjament de la pista poliesportiva, conjuntament amb les obres d’accessibilitat del bany de la mateixa instal·lació, ja executades.
La Generalitat de Catalunya ha resolt favorablement la sol·licitud presentada i ha concedit la subvenció corresponent. Atès que les dues propostes restants sumen conjuntament l’import total de 25.000 euros assignat a la partida dels pressupostos participatius, s’ha determinat que no serà necessari dur a terme el procés de votació. En conseqüència, s’executaran totes les propostes presentades que complien els requisits establerts.